.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مجلس اگر ازحق قانونی خود استفاده نکند،مجلس نیست

 نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس اگر امروز از حق قانونی خود در خصوص انتقاد و سئوال از دولت استفاده نکند، مجلس نیست.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، ˈعیسی امامیˈ روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نمایندگان مردم به عنوان وکلای جامعه، باید مطالبات را مطرح کنند و اگر این مطالبات محقق نشود، باید دلیل آن را از دولت بپرسند.

به گفته وی، اگر چنین کاری رخ ندهد، مجلسی خمود و افتاده خواهیم داشت.

وی با اشاره به این که اگر می خواهیم الگوی خود را مدرس ها قرار دهیم، باید مانند آنها رفتار کنیم، تصریح کرد: این میزان عملکرد مجلس کمترین مقدار شخصیت مدرس در مجلس است و امروز کلیت مجلس با دید کمک به دولت از ابتدا بوده و این همراهی دولت و مجلس در دوره‎های گذشته کم‎ سابقه بوده است.

وی تصریح کرد: تا به این لحظه اهتمام مجلس شورای اسلامی این است که به دولت کمک کند.

وی ادامه داد: متاسفانه اکبر ترکان در سخنان خود تندروی می‎ کند و از آنجائی که شعار این دولت اعتدال است، این برخوردها و سخنان افراط و تفریط محسوب می شود و بخ نظر من شاید بسیاری از اهالی دولت هم از این برخورد آقای ترکان راضی نباشند.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس افزود: تا چند روز آینده در بررسی لایحه در بحث درآمدی و هزینه‎ای، درایت نمایندگان و صبوری آنها را می‎ توانید ببینید.

امامی افزود: معنقدم تا به این لحظه نمایندگان در کمیسیون تلفیق با همکاری دولت و مجلس در موضوع بودجه که یک موضوع بسیار مهم است در حال پیشرفت می باشند و این امر با دقت و سرعت تمام در حال انجام می باشد.

وی اظهار کرد: پیش‎ بینی می‎ شود همانطور که دولت پیش‎ نویس بودجه را به سرعت در اختیار مجلس قرار داد، عزم مجلس هم در این است که به خوبی و با سرعت و دقت نظر بالا موضوع بودجه را به سرانجام برساند تا دولت هم بتواند به خوبی از این موضوع استفاده کند و آن را اجرایی سازد.

وی در خصوص سهم گلستان از بودجه سال آینده گفت: هنوز به بررسی ردیف ‎های بودجه نرسیده ‎‎ایم و در بودجه فعلا موضوع درآمدها که موضوع نفت، مالیات بر درآمد، حقوق گمرکی و مسائلی از این دست بررسی شده و در نهایت از هفته آینده و روز دوشنبه وارد بحث هزینه‎ ای بودجه می ‎شویم.

امامی خاطرنشان کرد: در موضوع هزینه ‎ای در ردیف بودجه، ما پیشنهادهایی داریم، هرچند در بحث احکام هم چون می‎ خواستیم فعالتر حاضر شویم به عنوان مجموعه نمایندگان استان سعی کردیم با همکاری و هماهنگی، در زمینه تمام ظرفیت ‎های بودجه ‎ای گلستان پیشنهادهایی را در کمیسیون تلفیق مطرح کنیم و به نظر می‎ رسد که شرایط خوبی داریم و جاهایی هم پیشنهادهای ما مصوب و در ردیف قرار گرفته است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.